İllegal İşler /Açıldı.




sanalasker
Mesaj tarihi: 24.10.2016 11:15:43
İllegal İşler Nedir ? Biz sizin sitenizin yükselmesi ve diğer işlerinizin hallolması için her riske giren garip ve tuhaf adamlarız. Neden bu kadar konuyu bir çatı altında topladınız ? Daha iyi değilmi ? Hem güvenilir bir adres. Hem karmakarışık forumlarda haketmeyen fiyatlarda link satan adamlardan link alacaksınız :) . Neler Yapıyoruz ? Botnet - Hacklink - Anti-Seo - Seo - Hit (Organik) - Alexa'da Düşürüyoruz - Web Tasarım (Sıfırdan değil tabi o da warez :) piyasadaki her script mevcut) - İsteklerinizi ve Arzularınızı'da karşılıyoruz. (Abi google.com'u hackle de görelim tarzı istekler değil tabi :) ) Ee iyi hoş sizin mekan nerde ? Hemen Burda : http://www.illegalisler.com]http://www.illegalisler.com

MecTruy
Mesaj tarihi: 24.10.2016 11:37:12
bit:

KontrAsala
Mesaj tarihi: 24.10.2016 12:11:01
Reklamı yanlış yerde yapıyorsun. O saydığın şeyler zaten bu forumdaki insanlarda var :))

sanalasker
Mesaj tarihi: 24.10.2016 12:11:40
2016-10-24 13:11[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=1#91820]#91820[/url] dreadlord :
Reklamı yanlış yerde yapıyorsun. O saydığın şeyler zaten bu forumdaki insanlarda var :))
Hepimizzzz kardeşizzzzzz :D

barikat87
Mesaj tarihi: 24.10.2016 12:20:55
size nasıl güvenipde hacklink alınacak muamma, size tafsiyem önce edit yaptığınız tema yolunu değiştirin :) www. rockettheme.com link almasınlar diye boşluk bıraktım sonrada insanlara güven verin brader.. ve web yazılımcıyız diye piyasaya çıkıyorsunuz.. piyasayı sikip bırakıyorsunuz... her işi mesleği bilene bırakın... 100 tl 200 tl site yaparsanız kendi kendimizi btiriyoruz.. heleki senin asıl mesleğin eğer yazılmcıysa... web sitendede açık var... adam gibi işinizi yapın bari... 3 gün süre .... 3 gün dolduğu an imhatim logosu konulacaktır ...

Felix
Mesaj tarihi: 24.10.2016 13:08:47
ulaaa woocommercedan giriyordum gülücük atınca siteyi kapattı iyi mi

sanalasker
Mesaj tarihi: 24.10.2016 15:06:14
2016-10-24 13:20[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=1#91822]#91822[/url] barikat87 :
size  nasıl güvenipde  hacklink alınacak muamma, size  tafsiyem önce edit  yaptığınız  tema  yolunu değiştirin :)


www. rockettheme.com   link almasınlar  diye  boşluk bıraktım


sonrada  insanlara  güven verin brader.. ve  web yazılımcıyız diye  piyasaya  çıkıyorsunuz.. piyasayı sikip bırakıyorsunuz... her  işi mesleği bilene  bırakın...

100 tl 200 tl site  yaparsanız kendi kendimizi  btiriyoruz.. heleki senin asıl mesleğin eğer yazılmcıysa...

web sitendede açık var... adam  gibi  işinizi  yapın bari...

3 gün süre .... 3 gün dolduğu an imhatim logosu konulacaktır ...


Uyarın için eyvallah woocomerce açığı zaten piyasada mevcut bizim yanlışımız silmemek olmuş affola. Zaten herhangi bi siteden check yapsan wordpress teması olduğu belli olur ve bütün detayları çıkar. Tekrardan teşekkür ederim uyarınız için hocam.
2016-10-24 14:08[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=1#91823]#91823[/url] Felix :



ulaaa woocommercedan giriyordum gülücük atınca siteyi kapattı iyi mi  
Kapatma demiyelimde bi nevi onarım diyelim :) Zaten bilinerek yapıldı bu iş sitede açık varmı yokmu çıkardınız teşekkür ederizz :D

barikat87
Mesaj tarihi: 24.10.2016 15:26:34
rica ederim. ama piyasanın ebesini beillemeyin, zaten piyasa durgun 300 500 , diye diye diye piyasanın ebesini ağlatılar, milete iş yapacaz 200 tl yapıyorlar diyoruz, 2 gün sonra şutlatıyorum, donanım piyasasını siktiler şimdi yazılım piyasasını sikecekler Lütfen arkadaşalr duyarlı olalım, hep birlikte ekmek yiyelim, yazılımdan gram anlamıyan varsa da bulaşmasın bu işle... iyi çalışmalar.

sonadam
Mesaj tarihi: 24.10.2016 16:12:51
bizene amınakoyim

Thyphon
Mesaj tarihi: 24.10.2016 16:41:53
Botnet miii alırım bi dal :)) kaç gbit atıyor nomissiz

KontrAsala
Mesaj tarihi: 24.10.2016 17:33:19
2016-10-24 16:26[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=2#91834]#91834[/url] barikat87 :
rica ederim. ama piyasanın ebesini beillemeyin, zaten piyasa durgun 300 500 , diye diye  diye  piyasanın ebesini ağlatılar, milete  iş yapacaz  200 tl yapıyorlar diyoruz, 2 gün sonra şutlatıyorum, donanım piyasasını siktiler şimdi yazılım piyasasını sikecekler Lütfen arkadaşalr duyarlı olalım, hep birlikte ekmek yiyelim, yazılımdan gram anlamıyan varsa da bulaşmasın bu işle...

iyi çalışmalar.
@barikat87 malesef sonuna kadar katılıyorum. 100 liraya host - domain - web tasarım bir arada yapan bile var. Bunların yüzünden biz ekmek yiyemiyoruz !!

Merdonline
Mesaj tarihi: 24.10.2016 19:14:30
:Ç adam siteyi tanıttı bastınız mı la siteyi :E

sanalasker
Mesaj tarihi: 24.10.2016 20:17:34
2016-10-24 17:41[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=2#91839]#91839[/url] Thyphon :
Botnet miii alırım bi dal :)) kaç gbit atıyor nomissiz
590k / 120gbit hocam.
2016-10-24 20:14[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=2#91857]#91857[/url] Merdonline :
:Ç adam siteyi tanıttı bastınız mı la siteyi :E
Hocam doğrusuna gelirsek bilinerek yapılan bir şeydi sağolsun en taşaklı forum burası olduğu için açıkları buldular bizede yardımcı oldular :) Hack falan yok bu akşam tekrar online :D

Thyphon
Mesaj tarihi: 24.10.2016 20:26:55
120gbüt mi :)) :)) kafan güzelmiş kardeş hangi kafa o ? Bende bakkaldan alayım :D Hahahaha yarıldım ya la 120gbit skhskssjkss

sanalasker
Mesaj tarihi: 24.10.2016 20:28:27
2016-10-24 21:26[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=2#91868]#91868[/url] Thyphon :
120gbüt mi :)) :)) kafan güzelmiş kardeş hangi kafa o ? Bende bakkaldan alayım :D
Hahahaha yarıldım ya la 120gbit skhskssjkss
Deneyelim hocam ?

JaR
Mesaj tarihi: 24.10.2016 22:43:42
botamk.com geldi aklıma nedense :))

sanalasker
Mesaj tarihi: 24.10.2016 23:48:46
2016-10-24 23:43[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=2#91888]#91888[/url] FIRTINA :
 botamk.com geldi aklıma nedense :))  
:D Tekrar online'ız

Mübo
Mesaj tarihi: 24.10.2016 23:57:48
Biz Kimiz ? Buradan sizler için yapacağımız işlere en çok bilgi sahibi olan kişileriz. hassiktir boook

sanalasker
Mesaj tarihi: 24.10.2016 23:59:47
2016-10-25 00:57[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=3#91891]#91891[/url] Mübo :
Biz Kimiz ? Buradan sizler için yapacağımız işlere en çok bilgi sahibi olan kişileriz.


hassiktir boook
:D :D :D :D :DD:D:D::D

KuRaLsZ
Mesaj tarihi: 25.10.2016 00:44:06
Ellam cesaret hapı alıp forma dalmış Mec Abi rica edicem yürek yiyen cesaret hapı alanlar ,bari etkisi geçene kadar forma kısa süre girmesin al işte böyle komik tablolar çıkıyor sonra :D

sanalasker
Mesaj tarihi: 25.10.2016 00:48:21
2016-10-25 01:44[url=index.php?e=forums&m=posts&q=12611&d=3#91896]#91896[/url] KuRaLsZ :
Ellam cesaret hapı alıp forma dalmış Mec Abi rica edicem yürek yiyen cesaret hapı alanlar ,bari etkisi geçene kadar forma kısa süre girmesin al işte böyle komik tablolar çıkıyor sonra :D 
Noldu elllam :D Bize hek yapamazmıyız ? :D

Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından paylaşılmaktadır. Bu konular yasalara uygunluk ve telif hakkı konusunda yönetimimiz tarafından kontrol edilse de, gözden kaçabilen içerikler yer alabilmektedir. Bu tür konuları spyhackerz [at] gmail.com mail adresimize bildirebilirsiniz, konular hakkında en kısa sürede gerekli işlemler yapılacaktır. Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to spyhackerz [at] gmail.com Her türlü telif hakkı içerdiğini düşündüğünüz konu url adresini mail adreslerimize gönderebilirsiniz ! ivedilikle işlem yapılacaktır. ( En erken 2 saat içinde En geç 3 gün içinde ) iletişim mailleri: spyhackerz@gmail.com

Hack forum