Gelde küfretme.




#SyNt4x
Mesaj tarihi: 30.05.2015 13:01:59
Bi oyun buluyorsun. 26 GB. DVD'yi almaya üşenip torrentten indirmeye başlıyorsun. Film izleyemiyorsun. Hızlı insin diye mal gibi bekliyor yada başka oyunlar oynuyorsun İçinde oyunu oynama hayalleri gittikçe büyüyor. %80 olmuş son 1buçuk saat diyor. Neyse 2-3 saat uyuyorsun. Uyanıyorsun. OhOh Oyun indirilmiş. Giriyorsun RAR'a. Bide bakıyorsun Şifreli ISO. Yanında bi .txt dosyası... O.çocuğu şifreli yapmış. Txt'nin içinde "ASdkjhasdasd :D" yazmış bırakmış. Gelde küfretme!


yılmaz
Mesaj tarihi: 30.05.2015 13:03:37
5 saat normal indirme yapıyorsun %89 a geliyor ve elektrik kesiliyor.Foşik Dövlet

#SyNt4x
Mesaj tarihi: 30.05.2015 13:05:20
Torrent'de elektrik kesilse sorun yok. AMk çocuğu şifre koyuyor, şifre yok.

Isko
Mesaj tarihi: 30.05.2015 13:13:51
Bi indiriyorsun 19 gun yazio ben boyle internet hizini dikim :D

House
Mesaj tarihi: 30.05.2015 13:15:20
torrent indirdigin site önemli nerden indirdin böyle oldu?

Skey
Mesaj tarihi: 30.05.2015 13:15:37
Foşik devlet ahahahaha güldüm lan :-*

c10
Mesaj tarihi: 30.05.2015 14:21:00
ya kardeşim kızma ama harbiden "ASdkjhasdasd :D"

ErasDomates
Mesaj tarihi: 30.05.2015 14:23:05
Sizinki hızlı herhalde. Net yavaş oluyo.Bi modemi restart yapıyom.Bakıyom hızı ne kadar diye. 2000 ping. 0.30 download 0.59 upload. Aq ttneti upload hızı downloaddan fazla.Sonra din iman söv.

#SyNt4x
Mesaj tarihi: 30.05.2015 14:29:42
Yok ya neresi hızlı foşik TTnet, daha geçen sövdük o kadar forumda.Aynen benim download 0.59 Upload 0.30 :)) 3bit dışında 800kb/Sn indirme yapıyorum. Bu arada indirdiğim site : gamingsnack.com yorumlara bakıyorum kimse olumsuz birşey yazmamış. Yada fake bi site.

Mur@T
Mesaj tarihi: 30.05.2015 17:17:46
Belkide şifre budur Hahaha :D :)) ASdkjhasdasd :D

MecTruy
Mesaj tarihi: 30.05.2015 20:37:47
Hayal kirici bi durum olmus.

EmPeRoR
Mesaj tarihi: 31.05.2015 02:19:30
İndirdiğiniz sitelere dikkat edin.

#SyNt4x
Mesaj tarihi: 31.05.2015 12:22:15
ExtremeRip dedik, yarıda yarı sıkıştırma yapmışlar dedik, daha öncesinde GTAIV'ü 4GB'a indirdim sorunsuz açıldı. Ama bu biraz sakata geldi de dün telafi ettim zaten 3mbit'e düşmüştü. Daha dikkatli olmak lazım.

Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından paylaşılmaktadır. Bu konular yasalara uygunluk ve telif hakkı konusunda yönetimimiz tarafından kontrol edilse de, gözden kaçabilen içerikler yer alabilmektedir. Bu tür konuları spyhackerz [at] gmail.com mail adresimize bildirebilirsiniz, konular hakkında en kısa sürede gerekli işlemler yapılacaktır. Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to spyhackerz [at] gmail.com Her türlü telif hakkı içerdiğini düşündüğünüz konu url adresini mail adreslerimize gönderebilirsiniz ! ivedilikle işlem yapılacaktır. ( En erken 2 saat içinde En geç 3 gün içinde ) iletişim mailleri: spyhackerz@gmail.com

Hack forum