Bizim Okulun 2001 lere Önerileri :D




ErasDomates
Mesaj tarihi: 05.09.2015 21:53:51
-------------------------------------- 1 ------------------------------------------------ Eger bir liseli size kardresim 50 kurusun var mi derse o 2000lidir korkmayin abi yok diyin ve uzaklasin eger bir liseli 1 lira cik lan diyorsa 99 ludur 50 kurus verin ve kurtulun ama bir liseli sizden sert bi sekilde 5 tl istiyorsa bilinki 98 lidir merak etmeyin o sizden istedigi kadar para alir. -------------------------------------- 2 ------------------------------------------------ Eğer bir öğrenci sizi gördüğü zaman sizinle iletişim kurmak istiyorsa korkmayın o bir 00lıdır. Eğer bir öğrenci sizi sadece gözüyle kesiyorsa o bir 99ludur sınıfınıza koşun canınızı ve paranızı kurtarın.Eğer bir öğrenci sizi gördüğü zaman ortadan kaybolmuşsa ve etrafta kimse yoksa bilinki o bir 98lidir kaçmanıza gerek yok çünkü o sizi bulur -------------------------------------- 3 ------------------------------------------------ Eger mac yaparken biri size yaklasip beyler yer varmi diyorsa o 00 lidir korkmayin yer varsa oyuna alin yoksa yok diyin. Eger biri size dogru yaklasip topu ver bakam diyorsa o bir 99 ludur topu yavasca ona verin. Eger biri hizlica size yaklasiyorsa o bir 98 lidir merak etmeyin siz hayir desenizde o oyuna girer -------------------------------------- 4 ------------------------------------------------ Eger bir sinavda kopya cekiyorsaniz bir hoca size oglum o ne diyorsa şengül hocadir 5 dakka kopyayi kaldirin sonra yine acin eger baska bir hoca kaldir onu alirim kagidini diyorsa mine hocadir kopyayi kaldirin ve birdaha acmayin eger bir hoca sizi kopya cekerken kesiyorsa ve bisey demiyorsa o mustafa okuducudur bisey yapmaniza gerek yok kagidi hemen alir -------------------------------------- 5 ------------------------------------------------ Eger tuvalette sigara iciyorsaniz ve bagira bagira bi hoca geliyorsa o kimyaci erdem hocadir sigarayi atin gidince tekrar yakin bisey olmaz. Eger sadece ayak sesleri duyuluyorsa o alpay hocadir sessizce atin ve cikin. Eger hic birsey yoksa ve kendinizi guvende hissediyosaniz o nimetullah hocadir merak etmeyin o icmesenizde sizi yakalar

by_hero
Mesaj tarihi: 05.09.2015 22:07:23
Lise anılarım canlandı be :(

Merdonline
Mesaj tarihi: 05.09.2015 22:33:46
98 ne la :E

ErasDomates
Mesaj tarihi: 05.09.2015 22:34:21
Biz :D

Neo
Mesaj tarihi: 06.09.2015 19:48:58
para almıyodum tuvalette sigara içenleri sıraya sokup dövüyodum amk buda bi anımdır :D

Optimus
Mesaj tarihi: 06.09.2015 20:11:07
yaş olarak baya küçükmüssün baya hemde

ErasDomates
Mesaj tarihi: 06.09.2015 20:22:22
2015-09-06 21:11[url=index.php?e=forums&m=posts&q=7209&d=1#45910]#45910[/url] Optimus :
yaş olarak baya küçükmüssün baya hemde
şu lafları söyleyenleri yemin ederim sikesim geliyor yaw kardeşim sanki sen ananın karnından 20 yaşından çıktın sen gezmedin mi hiç bu yaşlarda forumlarda ? hadi onu geçtim duymadın mı hiç akıl yaşta değil baştadır diye nolmuş yani 17 yaşındaysak ? değişen bir şey mi var ? Hadi açıkla eyvallah

#SyNt4x
Mesaj tarihi: 06.09.2015 21:08:48
2015-09-06 21:22[url=index.php?e=forums&m=posts&q=7209&d=1#45912]#45912[/url] Erastotanes :
[quote]2015-09-06 21:11[url=index.php?e=forums&m=posts&q=7209&d=1#45910]#45910[/url] Optimus :
yaş olarak baya küçükmüssün baya hemde
şu lafları söyleyenleri yemin ederim sikesim geliyor yaw kardeşim sanki sen ananın karnından 20 yaşından çıktın sen gezmedin mi hiç bu yaşlarda forumlarda ? hadi onu geçtim duymadın mı hiç akıl yaşta değil baştadır diye nolmuş yani 17 yaşındaysak ? değişen bir şey mi var ? Hadi açıkla eyvallah [/quote] Çılgın genç Erostotones, ortalığı skiyor :)) Yavaş ol daaa, belki senden hoşlanmıştır vermek istiyordur, yaşından tatmin olamamıştır ne biliyon mk.

ErasDomates
Mesaj tarihi: 06.09.2015 21:11:06
2015-09-06 22:08[url=index.php?e=forums&m=posts&q=7209&d=1#45919]#45919[/url] #SyNt4x :
Çılgın genç erostotones ortalığı skiyor :))
ahahahhah

x-Soldier
Mesaj tarihi: 06.09.2015 21:31:04
bende okulun cenabet çocuğuyum her hafta wc de sigara içerken yakalanıyodum haftada en az 2 ders saati okul idaresinin ve rehberlik servisiniz yanında geçiyodu. hatta son sınıf 2. dönemin ilk günü okula geç gittim bi artislikler filan o gün yakaladım 1 dönem uğraştırdı ibneler ama kurtulduk sonunda :D

ErasDomates
Mesaj tarihi: 06.09.2015 21:36:36
2015-09-06 22:31[url=index.php?e=forums&m=posts&q=7209&d=1#45921]#45921[/url] x-Soldier :
bende okulun cenabet çocuğuyum her hafta wc de sigara içerken yakalanıyodum haftada en az 2 ders saati okul idaresinin ve rehberlik servisiniz yanında geçiyodu. hatta son sınıf 2. dönemin ilk günü okula geç gittim bi artislikler filan o gün yakaladım 1 dönem uğraştırdı ibneler ama kurtulduk sonunda :D
valla bizim okulun %85 i içiyo.Yakalanırsan min 5-6 kişi yakalanıyon zaten alıştılar bi şey demiyolar artık bi ara müdür yardımcısı 5500 ceza yemiş o ara kızgındı içeni yakarlarsam 150 lira keserim 2.de okuldan atarım dedi bi o ara azaldı içilme oranı (%5)

#SyNt4x
Mesaj tarihi: 07.09.2015 10:26:47
Valla ben hocaları kazan dairesinde sigara içerken videoya çekmiştim, cd'ye çekip müdüre bıraktım, o günden sonra ben hariç herkesi siktiler, ben okulda dokunulmaz olmustum. Burdan müdürüm Müjdat beye selam gönderiyorum :-*

Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından paylaşılmaktadır. Bu konular yasalara uygunluk ve telif hakkı konusunda yönetimimiz tarafından kontrol edilse de, gözden kaçabilen içerikler yer alabilmektedir. Bu tür konuları spyhackerz [at] gmail.com mail adresimize bildirebilirsiniz, konular hakkında en kısa sürede gerekli işlemler yapılacaktır. Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to spyhackerz [at] gmail.com Her türlü telif hakkı içerdiğini düşündüğünüz konu url adresini mail adreslerimize gönderebilirsiniz ! ivedilikle işlem yapılacaktır. ( En erken 2 saat içinde En geç 3 gün içinde ) iletişim mailleri: spyhackerz@gmail.com

Hack forum