• Hack kategorilerindeki birçok içerik Gizli içeriktir yani sadece cevap yazarakı erişebileceğiniz türden içeriklerdir, ancak yeni üyelerin hack kategorilerine cevap yazması engellenmiştir ! spam ve sömürüye karşı bir tedbirdir, forumumuza katkı sunarsanız rütbeniz kısa sürede yükselir ve tüm forumu engelsiz kullanabilirsiniz.

İndex'te direk forum olsun.

LQM33

?Linux ?
https://imhatimi.org/ ' a girince
1597608702805.png

Böyle bir şey çıkmasına gerek olmadığını düşünüyorum.
Çünkü artık aktifiz ve aktifliğimiz de zaten duyuldu biliniyor ve bu sayfanın olmasından sonra uzun süre geçti.
İnsanlar solda ki forum yazısını görmüyor böylece foruma üye gelmiyor.
Önerimi okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

Bana katılan arkadaşlar yorumda belli ederse sevinirim.
 

KocaReis

𐱅𐰇𐰼𐰰
Ayrıca forum çok itici duruyor bir logo eklenmeli ve kategoride bulunan desenler kaldırılmalı diye düşünüyorum
 

drjacob

✪✪✪✪✪
olabilir mantıklı yada forum. şeklinde olabilir , blog. şeklinde de blog anasayfa da html ile güzel bi giriş
 
Üst Alt