• Hack kategorilerindeki birçok içerik Gizli içeriktir yani sadece cevap yazarakı erişebileceğiniz türden içeriklerdir, ancak yeni üyelerin hack kategorilerine cevap yazması engellenmiştir ! spam ve sömürüye karşı bir tedbirdir, forumumuza katkı sunarsanız rütbeniz kısa sürede yükselir ve tüm forumu engelsiz kullanabilirsiniz.

Kız tavlama tekniğiniz?

xkrumanl

Özel Ekip
Benim en basit tekniğim hiç birine mesaj dahi atmamamdır. Gerek üniversite gerekse iş arkadaşları ile geçirdiğim geçmiş zamanlarımda hiç birisine yürümediğim için onlar bana yürümüştü :)

Genç arkadaşlar için söylüyorum seviyorsanız ilk en yakın arkadaşını hedef alın, onunla anlaşırsanız kız sizindir.

Bu gerçek üniversitede de var iş yerinde veyahut herhangi bir yerdede vardır ve asla sekmez..
 

QuardX

Literary
Bence Dürüst Olun Yeter Gerisi Gelecektir, Yalanlar Üzerine İnşa Edili Bi İlişki İki Taraf İçinde Zaman Kaybıdır.
 

LQM33

🐧Linux 🐧
Haklısın kanka gazı diye bir şey var :D ama dikkat edin o kanka gazı gün gelir sizin aleyhinize döner ve sonuç hiç olumlu yönde olmaz.
Evet ben de kimseye öyle yazmıyorum çevremde gördüğüm bazı insanlar önüne gelene yazıyor...
Amacınız zengin olmak olsun para onları mıknatıs gibi çeker ;D
 
Kafam da belirlediğim bir strateji değil ama ...

En yakın 3-4 arkadaşı vardı. Hedef kız ile iletişime geçmeden yakın arkadaşlarını kendi tarafıma aldım.

yanındaki kızlar benim tarafımda olunca ister istemez hedef kızın gözüne de girdim. Biraz da taktik maktik 3 yıl sonra tavladım :D emeğimin karşılığını 1 yıl yaşayabildim ama olsun. Hedef sistemi ele geçirdim :D
 
Üst