• Hack kategorilerindeki birçok içerik Gizli içeriktir yani sadece cevap yazarakı erişebileceğiniz türden içeriklerdir, ancak yeni üyelerin hack kategorilerine cevap yazması engellenmiştir ! spam ve sömürüye karşı bir tedbirdir, forumumuza katkı sunarsanız rütbeniz kısa sürede yükselir ve tüm forumu engelsiz kullanabilirsiniz.

Saygı Ve Sevgilerle Merhaba ! |BaranVia

BaranVia

LV
0
 
Katılım
Ağu 18, 2020
Mesajlar
1
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Konum
Türkiye
Tüm Forum Üyelerine Saygı Ve Sevgilerimi İletmekteyim...

Adım Baran Aydın Sanal Ortamlarda Kullandığım Ad ''BaranVia'' Olmaktadır. Genç Bir İllegal Sevdalısıyımdır Ve Açıkcası Uzunda Sürmüş Olsa İllegalite Korkularımı Yenmiş Bulunuyorum.
Son Zamanlarda Aktif Olarak Ship Ve Drop İşlemleri Yapıyorum Yani Carderlık. Daha Açık Bir Tabirle Çalıntı Kredi Kartı Kullanarak Herhangi Bir Ürünü Ücretsiz Kendime Sağlıyorum.
Aynı Zamanda Link Kısaltma Servislerinden BTC-LTC Servislerine Kadar Kullanarak Sanal Ortamdan Para Kazanmaya Bakıyorum. Bunların Yanı Sıra Birde Sosyal Medya İşlemleri İle İlgileniyorum
Yani Sosyal Medya Platformlarında Bulunan Açıkları Bularak Veya Kimi Zaman Kendim Bu Platformlarda Açık Bularak Bazı İşler Yapıyorum. Buraya Kaydolmamdaki Amaç Birilerinin Bana Değilde
Daha Çok Benim Birilerine Faydamın Dokunmasıdır. Umarım Herşey Düşündüğüm Gibi Olur Saygı Ve Sevgi Çerçevesi İçinde Anlaşır Güzel Adımlar Atarız.

Sağlıcakla Kalın.

BaranVia
 

NUKE

Lonely
LV
0
 
Katılım
Kas 18, 2019
Mesajlar
934
Tepkime puanı
1,841
Puanları
443
Konum
Russia
Web sitesi
nuke-force.net
Hoş Geldin Birilerine Bişey Katmak İstemen Güzel Böyle Üyelere İhtiyacımiz Var Zaten Fakat Gelişimede Açık Olman Gerekir Siber Güvenlik Çok Büyük Ve Geniş Bi Alan Ve Sürekli Büyüyor iyi forumlar
 

KocaReis

𐱅𐰇𐰼𐰰
LV
0
 
Katılım
Şub 29, 2020
Mesajlar
246
Tepkime puanı
447
Puanları
63
Konum
Tanrı Dağları
Amcalarla aran nasıl şafak vaktine fuhuş operasyonuna yakalanmış gibi bastirayim evini Zaaa:

Hosgeldin dostum.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst